Prucedure di funziunamentu di sicurezza di a saldatura elettrica

Saldatrice elettricaequipamentu hè sèmplice à aduprà, affidabile, largamente usata in a pruduzzioni industriale è trasfurmazioni, cum'è l 'industria di custruzzione, industria navale, hè un tipu assai impurtante di upirazzioni trasfurmazioni.In ogni casu, u travagliu di saldatura stessu hà un certu periculu, propensu à accidenti di scossa elettrica è accidenti di u focu, è ancu causanu vittime in casi gravi.Questu esige chì in u travagliu di saldatura attuale, fate abbastanza attenzione à i periculi pertinenti per a sicurità per assicurà a qualità di u prucessu di saldatura.Per quessa, i seguenti codici di pratica deve esse osservatu durante l'operazione di saldatura.

1. Verificate attentamente l'attrezzi, se l'equipaggiu hè intactu, se a saldatrice hè messa in terra in modu affidabile, a riparazione di a saldatrice deve esse realizata da u persunale di mantenimentu elettricu, è l'altru persunale ùn deve micca disassemble è riparà.

2. Prima di u travagliu, duvete cuntrollà cù cura l'ambiente di travagliu per cunfirmà chì hè normale è sicuru prima di principià à travaglià, è portà una bonacasco di saldatura, guanti di saldatura è altre equipaggiu di prutezzione di u travagliu prima di travaglià.

3. Purtate un cinturione di salvezza quandu salda à l'altitudine, è quandu u cinturione di salvezza hè appiccicatu, assicuratevi di stà luntanu da a parte di saldatura è di u filu di terra, per ùn brusgià u cinturione di sicurezza durante a saldatura.

4. U filu di grounding deve esse fermu è sicuru, è ùn hè micca permessu di utilizà scaffolding, cables di filu, arnesi machini, etc.U principiu generale hè u puntu più vicinu di u puntu di saldatura, u filu di terra di l'equipaggiu live deve esse attentu, è u filu di l'equipaggiu è u filu di terra ùn deve esse micca cunnessu, per ùn brusgià l'equipaggiu o pruvucà u focu.

5. In vicinu à a saldatura inflammable, ci deve esse strettu misuri prevenzione di u focu, s'ellu ci vole, l 'ufficiale di sicurità deve accunsentutu nanzu à travaglià, dopu à a saldatura deve esse attentamente inspeccionatu, cunfirmà chì ùn ci hè micca surgente di focu, prima di lascià u situ.

6. Quandu salda u cuntinuu sigillatu, u tubu deve prima apre u ventu, riparà u cuntinuu chì hè statu chinu d'oliu, deve esse pulitu, apre a tappa di l'ingressu o u pirtusu di venti prima di saldatura.

7. Quandu l'operazioni di saldatura sò realizate nantu à u cisterna utilizatu, hè necessariu di sapè s'ellu ci sò gasi o sustanzi inflammabili è splusivi, è hè strettamente pruibitu di principià a saldatura di u focu prima chì a situazione hè verificata.

8. Pinze di saldatura è fili di saldatura deve esse inspeccionate è mantene spessu, è i danni deve esse riparati o rimpiazzati in u tempu.

9. Quandu a saldatura in i ghjorni piovosi o in i lochi umidi, assicuratevi di attentu à un bon insulamentu, mani è pedi bagnati o robba bagnata è scarpi ùn deve esse saldatura, se ne necessariu, u legnu seccu pò esse postu sottu à i pedi.

10. Dopu à u travagliu, deve prima disconnect lu putiri, chjude umacchina di saldatura, cuntrolla currettamente u situ di travagliu estinti u focu, prima di abbandunà a scena.


Tempu di Postu: Dec-01-2022