HyperX rilascia HyperX x Naruto Limited Edition: Shippuden Game Collection

HyperX rilascia HyperX x Naruto Limited Edition: Shippuden Game Collection (Grafica: Business Wire)
HyperX rilascia HyperX x Naruto Limited Edition: Shippuden Game Collection (Grafica: Business Wire)
Fountain Valley, CA - (BUSINESS WIRE) - HyperX, a squadra di periferiche di ghjocu in HP Inc. è un capu di marca in ghjoculi è esports, hà annunziatu oghje l'edizione limitata Naruto: periferiche Shippuden.A collezione HyperX x Naruto: Shippuden Limited Edition include elementi di design ispirati da Itachi Uchiha è Naruto Uzumaki.A linea di ghjocu include u teclatu di ghjocu meccanicu HyperX Alloy Origins, l'auriculare di ghjocu HyperX Cloud Alpha, u mouse di ghjocu HyperX Pulsefire Haste è u mouse pad di ghjocu HyperX Pulsefire Mat.
U disignu in edizione limitata presenta un design aranciu vibrante ispiratu da u leggendariu ninja Naruto Uzumaki, mentre chì u disignu crimson hè ispiratu da u lealista di Akatsuki Uchiha Itachi.A nova cullizzioni include l'elegante è durable HyperX Alloy Origins tastieru meccanicu di ghjocu cù elementi di design inspirati da i caratteri di Naruto o Itachi.I ghjucatori ponu ancu prufittà di l'audio immersivu mentre liberanu u so ninja internu, o scopre un novu terrenu in u mondu di l'anime cù i so cuffie di ghjocu HyperX Cloud Alpha, ispirati da i caratteri preferiti.Disponibile ancu cum'è l'ultra-leggeru HyperX Pulsefire Haste Gaming Mouse è u durable è còmode HyperX Pulsefire Mat Gaming Mouse Pad, a nova cullizzioni hà per scopu di espansione u spaziu di ghjocu per e cumunità anime Naruto è Itachi.
"Semu entusiasti di purtà à i gamers a prima cullaburazione anime di HyperX in forma di un crossover di ghjocu / anime speciale cù disinni ispirati da Naruto: Shippuden", disse Jennifer Ishii, HyperX Gaming Keyboards & Mouse Category Manager.ponu fieru di mostrà i so fan di anime ".
A cullezzione di ghjoculi in edizione limitata HyperX x Naruto: Shippuden serà dispunibule u 21 di settembre à 9:00 AM PT.Informazioni supplementari nantu à a nova serie di ghjocu HyperX x Naruto: Shippuden, cumprese:
A causa di l'attuale situazione COVID-19, HyperX pò sperimentà alcuni ritardi di prudutti è di spedizione.HyperX piglia ogni passu pussibule per travaglià cù i partenarii per minimizzà l'impattu di u cliente è assicurà a dispunibilità di u produttu è a consegna puntuale.
Dapoi 20 anni, a missione di HyperX hè stata di sviluppà suluzioni di ghjocu per i gamers di tutti i tipi, è a cumpagnia hè cunnisciuta per i prudutti chì furnisce cunfortu, estetica, prestazione è affidabilità eccezziunale.Sottu u slogan "Semu tutti i gamers", cuffie di ghjocu HyperX, tastiere, mouse, microfoni USB è accessori per cunsole sò scelti da i gamers casuale di u mondu, è ancu da celebrità, gamers prufessiunali, entusiasti di tecnulugia è overclockers perchè si scontranu cù u e specificazioni più strette di u produttu.è sò fatti da cumpunenti di alta qualità.Per più infurmazione, visitate www.hyperx.com.
HP Inc. hè una cumpagnia di tecnulugia chì crede chì una idea ben pensata pò cambià u mondu.A so cartera di prudutti è servizii, cumpresi sistemi persunali, stampanti è soluzioni di stampa 3D, aiuta à dà vita à queste idee.Visita http://www.hp.com.
Editor’s note. For additional information or executive interviews, please contact Mark Tekunoff, HP Inc., 17600 Newhope Street, Fountain Valley, CA USA, 92708, 714-438-2791 (voice) or email mark.tekunoff@hyperx.com. Press images can be found in the press room here.
HyperX è u logo HyperX sò marchi registrati o marchi di HP Inc. in i Stati Uniti è/o in altri paesi.Tutti i marchi registrati è i marchi sò a pruprietà di i so rispettivi pruprietarii.


Tempu di post: 20-sep-2022