A diferenza trà u cable PVC è u cable di gomma

1.u materiale hè sfarente, u cable PVC hè cumpostu di un cable di ramu conduttivu unicu o multiplici, a superficia hè impannillata da una strata di insulator, per impediscenu u cuntattu cù u cunduttore.U cunduttore internu hè divisu in dui tipi di rame nudu è rame stagnatu secondu i standard normali.U filu di gomma, cunnisciutu ancu com'è filu di gomma, hè un tipu di filu doppiu insulatu;A pelle esterna è a capa d'insulazione sò fatta di gomma, u cunduttore hè di rame puro, è a capa d'insulazione hè di solitu polietilene cloruratu (CPE).
2. l'usu di diverse,cable di gommahè adattatu per a tensione nominale AC 300V / 500V è 450 / 750V è sottu à i dispositi di putenza, l'apparecchi domestici, l'utensili elettrici, l'illuminazione di a custruzzione è i bisogni interni di a macchina di lochi molli o mobili, cum'è linee di cunnessione elettrica o cablaggio.U filu di PVC hè principalmente utilizatu per a cunnessione in l'equipaggiu elettronicu è elettricu.
3. e caratteristiche sò diffirenti, a superficia di u tubu di a linea di PVC hè liscia, a resistenza di u fluidu hè chjuca, ùn hè micca scala, è ùn hè micca adattatu per i microorganismi di ripruduzzione.U coefficient di espansione termale hè chjuca, è ùn si deforma è ùn si deforma.U filu di gomma hà una certa resistenza à u clima è una certa resistenza à l'oliu, pò sustene l'azzione di forze esterne meccaniche più grande, elasticità suave, bona, resistenza à u friddu, resistenza ultraviolet, bona flessibilità, alta forza.


Tempu di post: Jul-21-2022