Cumu sceglie una saldatrice adatta

Quandu compra una saldatrice, ùn li cumprà micca in magazzini fisici o in vendita à l'ingrossu fisicu.Quelli di u stessu fabricatore è marca sò cintunari di caru cà quelli in Internet.Pudete sceglie diverse tippi di saldatrici secondu u vostru usu, u putere ecunomicu è e preferenze.Hè megliu di sceglie grandi marche cù una alta quota di mercatu.Aghju ancu compru picculi marche.Pensu chì ùn hè micca male.U rendiment di u costu hè assai megliu.
In seguitu, aghju cuminciatu à cumprà grandi marche cù prezzi relativamente elevati, chì hè più stabile chì i picculi marchi.Ùn importa micca a dimensione di e marche, hè megliu cumprà nantu à u situ ufficiale, è dumandate cun cura nantu à a specificazione di u produttu, u mudellu, l'input di saldatura è u currente di output, a tensione, s'ellu hè regulabile, a tensione d'ingressu, a lunghezza di u cable, chì tipu di torch saldatura à aduprà, etc Enfatizà dinò, s'è tù sì un principianti, hè cunsigliatu à cumprà una machina saldatura à pocu pressu à praticà, welders Professional sceglie welders industriale prufessiunale secondu à i so bisogni di travagliu.
Tipi di macchine di saldatura sò i seguenti:

Saldatura à l'arcu manuale hè una saldatrice chì usa elettrodi di saldatura.U benefiziu hè in prezzu bassu.Ch'ella sia una saldatrice o un elettrodu di saldatura, hè assai prezzu è hà una larga gamma di applicazioni.U svantaghju hè chì ci vole assai tempu è pratica per maestru, chì hè assai adattatu per l'apprendimentu è abbastanza per e famiglie.Chjamemumacchina MMA or Saldatrice DIY.
I principianti ponu cumprà questu.I platti di più di 1 mm ponu esse saldati.A saldatura simplice hè abbastanza.Hè bè à aduprà per saldari tavule, quadru d'acciaio quadratu è scala fatta di parechji acciai anguli.

Sè avete bisognu di a saldatrice à l'arcu manuale prufessiunale, vi ponu presentà sta saldatrice superiore.Una parolla per lodare "stabile".Hè sensu chì u prezzu hè altu.Pudete esse qualificatu solu dopu avè amparatu bè a saldatura elettrica.Sceglite questu in un passu.

A saldatura à l'arcu d'argon hè assai adattata per a saldatura di piastre sottili.L'effettu dopu a saldatura hè pulita è pulita cù menu rumore è splash.Dopu avè amparatu a saldatura à l'arcu a manu bè, questu hè ancu faciule da maestru.U prezzu di a saldatrice hè mediu.ChjamemuSaldatrice TIG.

Ci hè ancu una saldatura schermatu senza gas populari, chì ùn hà micca bisognu di cilindri di gas è l'usu direttu di u filu di saldatura à l'arcu secundariu hà un poveru effettu di saldatura è hà bisognu di grinding.

A saldatrice à friddu hè un strumentu affilatu per a saldatura di platti sottili, chì hè largamente utilizatu in a decorazione di a casa, cum'è platti sottili d'acciaio inox, tubi sottili, saldatura di piastre d'aluminiu, saldatura di rame, ecc. a saldatura secondaria sopra.
Saldatura laser, chì hè più high-end, hè carattarizatu da u so prezzu altu, ma l'effettu di saldatura hè super bonu.A saldatura laser di parti grossi hè alta.

Saldatura multifunzione, chì hà parechje funzioni, hè adattata per l'utilizatori di casa è l'amatori di DIY.
Aghju compru u sosaldatrice multifunzione, chì hè bonu è bonu.(Aieri, aghju pruvatu a saldatura di bacche di saldatura, è l'effettu era assai megliu cà a saldatrice à pocu prezzu chì aghju compru prima.

 

Conclusioni: U principiu di a marca hè u listessu cum'è quella di a saldatrice di saldatura.A chjave hè chì i materiali utilizati è u disignu di u circuitu sò diffirenti.I so prezzi sò assai diffirenti.Se ùn avete micca cura di l'apparenza, e differenze di rendiment ùn sò micca assai grande.


Tempu di post: Jul-28-2022