Cumu mantene bè a macchina di taglio di plasma

1. Installa a torcia currettamente è cun cura per assicurà chì tutte e parti sò bè ​​​​è chì u gasu è u gasu di rinfrescante flussu.L'installazione mette tutte e parti nantu à un pannu di flanella pulita per evità a terra di aderenza à e parti.Aghjunghjite l'oliu lubrificante appropritatu à l'O-ring, è l'O-ring hè illuminatu, è ùn deve esse aghjuntu.

2. Consumables deve esse rimpiazzati in u tempu prima ch'elli sò cumplettamente danucatu, perchè l'elettrodi severi, ughjetti è eddy currenti anelli pruduceranu archi di plasma incontrollable, chì ponu facirmenti causari dannu seriu à a torch.Per quessa, quandu a qualità di u tagliu hè trovata per esse degradata, i consumables deve esse verificatu in u tempu.

3. Pulisce u filu di cunnessione di a torcia, quandu si rimpiazza i consumabili o l'ispezione di mantenimentu di ogni ghjornu, duvemu assicurà chì i filamenti interni è esterni di a torcia sò puliti, è se ne necessariu, u filu di cunnessione deve esse puliti o riparatu.

4. Pulizia di l'elettrodu è a superficia di u cuntattu di u nozzle in parechje torche, a superficia di cuntattu di u nozzle è l'elettrodu hè una superficia di cuntattu caricata, se sti superfici di cuntattu anu a terra, a torch ùn pò micca travaglià nurmale, deve aduprà a pulizia di l'agente di pulizia di perossu di l'idrogenu.

5. Verificate u flussu è a pressione di u gasu è u flussu di l'aria di rinfrescante ogni ghjornu, se u flussu hè truvatu insufficiente o leaky, deve esse firmatu immediatamente per risolve i prublemi.

6. In ordine per evitari dannu collision torch, si deve esse currettamente prugrammatu à evitari sistemu overrun camminare, è a stallazione di dispusitivu anti-collision pò effittivamenti evitari i danni di u torch durante u collision.

7. I causi più cumuni di danni torch (1) torch collision.(2) Arcu plasma distruttivu per via di danni à i consumabili.(3) Arcu plasma distruttivu causatu da a terra.(4) L'arcu di plasma distruttivu causatu da i pezzi solti.

8. Precauzioni (1) Ùn grease a torch.(2) Ùn aduprate micca u lubrificante di l'O-ring.(3) Ùn spruzzate micca sustanzi chimichi a prova di splash quandu a manica protettiva hè sempre nantu à a torcia.(4) Ùn aduprate micca una torcia manuale cum'è un martellu.

 


Tempu di post: 16-jun-2022